Tävlingsresultat Lördag

Kodac:

L:C+5 känndes som om vi hoppade en miniatyr bana. Var så himla lågt.
Jag var jätte disträ i grunden. Höll på missa sista hindret, som var banken.
I omhoppningen var jag lite mer konsentrerad.Försökte svänga ganska snävt.
Gick väldigt bra med svängarna för att vara Kodac.Var 00.

Vart 3a i klassen och 2 i umeåhästsportcup(slagen med 1p)


Rapido:

L:c+5 känndes super bra, han var jätte bra framme och kändes positiv.
Var 0 i grunden. Sen var det omhoppning. Det var A1a.
Han kändes jätte bra när jag kom in. Började bra på 1an,
sen var det ett räcke, det kändes som han skulle stanna och det täckte han
men då kom han på att man inte fick stanna.
Han hoppade rakt upp och rakt ner och 40cm över, så han sköt mig ur sdeln.
Jag "fastnade" i vänstra stigbygeln för att jag trampade ju ner den för efter hindret skulle jag svänga vänster.
Jag hängde på sidan och Rapido började bocka. Så jag var tvungen att släppa.
Men jag landade på fötterna.

Är super nöjd. Bara L:B+5 i morgon med Kodac=)



Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Grattis Grattis :)

2010-08-23 @ 20:51:32
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0