Vindeln

Var i Vindeln och tävlade igår med Rapido.

L:C+5:

Det var andra omgången i Div 2.
Jag provade och hoppa på ett nytt bett.Ett gummipelham.
Han gick super bra på det.Han hoppade mycket mer med ryggen.
Det gick inte alls bra på framhoppningen.Jag vågade inte galoppera på
för att underlaget var skit dåligt.Det var jätte löst.
Men vi var 0 i grunden, han var jätte fin.
Jag trodde att han skulle stanna på 5an och på 7an.
Men det gjorde han inte.Tvingade verkligen över han på 5an.
Han hoppade rakt upp och till höger mot staketet.
Inte så bra, för att det var en linje.
Sen i omhoppningen fick vi ett stopp.Hade ingen galopp.
Men en sväng fick jag jätte jätte bra.

Är super nöjd.Kanske kommer en film sedan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0