Gästbloggning

Hej! Jag heter Jennie Hjalmarsson och har fått äran att gästblogga här på Rebeckas blogg. Jag är 15 år och bor i Umeå. Nu när Rebecka är i Skåne så tar jag hand om hennes ponnysar. :)

Jag har en D-ponny som heter Who´s that girl som jag tävlar dressyr med. Gördis som hon kallas är ett welsh sto född 1997. Jag har haft henne ca 1 år och vi har tävlat upp till FEI:s inledande tillsammans. Gördis är verkligen världens mysigaste och snällaste. I vanliga fall står hon på Södra Umeå Ryttarförening, men på sommaren står hon i Rebeckas stall. Den här sommaren är den sjätte sommaren som jag har haft min/mina ponnysar där. Innan Gördis hade jag en B-ponny som hette Spyder. Henne hade jag i 5 år och hon såldes i maj det här året.

Vill ni läsa mer om mig och min ponny besök gärna min blogg, http://jenniieeh.blogg.se eller min andra blogg som jag har tillsammans med min kompis Minette, http://surfryttarna.blogg.se. :)

Jag, Gördis, Rebecka och Rapido förra sommaren. :)

/Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0