dagens ridpass 10/3

Rapido:

Vi var ute och lång galopprade i dag för första gången, red samma sväng som jag gjorde med Kodac i måndags. Red på gramanen och på vanöiga bettet. Stog upp mesta av vägen och bara rullade på. När vi kanske hade galopperat 3 minuter mötte vi Josefin,Elof och Angelica,Hönan dom blev livrädda för oss. Vi red i alla gångarter på vägen hem för att det var så kallt, man kände av honoms mjölksyra ganska väl så vi skrittade ganska mycket. Red ungefär 1 timme och 15 minuter.


Medans jag väntade på att Kodac skulle äta lindade jag Rapidos ben runtom och flätade hans svans.



Kodac:

Blev en kvällstur idag. Red barbacka på pessoat. Han var faktiskt ganska lugn, red i alla gångarter och tränade mycket på öppna. Red ca. 25min.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0