Hippo 26/27 februari 2011

Rapido:

L:C: Det kändes nästan löjligt lågt och Rapido hoppade inte ens över de små hindrena. Han var ganska pigg men han gick att kontrollera. Tog ganska långa vägar i omhoppningen, han var jätte snäll på den gula oxer(se filmen) och var nollnolla.

9 av 24



L:B: Han var fortfarande ganska pigg men mot slutet av banan blev han ganska trött. Han var jätte snäll och hjälpte till på några hinder i omhoppningen, jätte skönt att han inte bara surade ihop. Fick även min första nollnolla i L:B jag var överlycklig när jag hade gått i mål.

9 av 23


Kodac:

L:B: Kodac kändes inte som han brukade, var seg lysnade inte på sänkeln. På framhoppningen när jag la till sänklarna i en sväng bara tvär stannade han, det brukar han verkligen inte göra han gör snarare tvärtom.
Jag fick ett stopp på en oxer ur sväng, tog lite mycket i honom men tycker att han skulle ha hoppat. Sen snubblade han nästan över sista hindret eller han tänkte stanna sedan ångrade han sig.

Toltalt: 5 fel

L:A
: Han var lite mer som han brukade. Jag fick jätte bra hopp på oxrarna ur sväng som det var några av. Det är något som jag brukar ha problem med. Men på linjen mellan 4 och 5 fick vi ett mitt i mellan avstånd pga att han hoppade jätte stort och fint på 4an, jag försökte att få tillbaka honom men som vanligt lysnade han inte och rev 5 för att han inte kom upp. Sen till sista hindret som var en trippel ur sväng tog jag lite mycket igen och styrde lite mot hinderstöden.

Totallt: 9 fel


Är jätte nöjd med Rapido i helgen och Kodac var väl sådär men är ganska nöjd ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0